Kaip „loterijos bilietas“ atnešė sėkmę Justinai ir Džiugui – birželį atstovaus Lietuvai „Kanų liūtuose“
Ne pirmus metus Lietuvoje organizuojamas „Jaunųjų liūtų“ konkursas, kuriame dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniuose „Kanų liūtuose“ susirungia jaunieji reklamos talentai, kovo 9–11 d. pasiekė finalinį etapą. Šeštadienį paskelbta, kad „15min group“, reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ ir Neįgaliųjų reikalų departamento šiemet organizuotą konkursą laimėjo Džiugo Babensko iš agentūros „Sons & Daughters“ ir Justinos Čiačytės iš „Sons & Daughters ID“ duetas. Komisija ir mentoriai vieningai tikino, kad birželį tarptautiniame lygmenyje pasirodysianti pora konkurso temą – psichosocialinės negalios įtrauktį – atkleidė itin originaliai ir profesionaliai.
Sėkmę nugalėtojams atnešė „loterijos bilietas“
Kovo 9–11 dienomis dvi dešimtys „Jaunųjų liūtų“ dalyvių rinkosi į kūrybinę sesiją, kurioje sužinojo šių metų užduotį. Jaunieji kūrybininkai, atskleisdami žmonių su psichosocialia negalia įtraukties ir stigmų temą, komisijai turėjo pateikti kūrybišką ir originalų spaudos maketą lauko reklamai bei skaitmeninės medijos idėją. Viso konkurso metu su dalyviais savo patirtimi ir žiniomis dalijosi šios srities profesionalai – reklamos ir kūrybiškumo mokyklos „The Atomic Garden“ mokytojai Rimantas Stanevičius, Arnas Aukštikalnis, Stefanija Jokštytė, Gabrielius Jucevičius, Renata Šarkauskaitė, Giedrė Ona Šileikytė ir Antonio Bechtle.
Darbus vertino ir laimėtojus išrinko kompetentinga komisija: negalios teisių advokacijos ir komunikacijos ekspertė Simona Aginskaitė, „Synthesis Consulting Group“ prekių ženklų strategė Marija Bliuvaitė, „Imagine“ partnerė ir kūrybos vadovė Aistė Jakimavičiūtė-Bikauskė, LRT savireklamos vadovas Mantas Velykis, „Imagine“ prekių ženklų dizainerė ir meno vadovė Ugnė Rėčkė bei 15min kūrybos vadovas Justas Rožėnas.
Garbę birželį atstovauti Lietuvai garsiausiame reklamos kūrėjų festivalyje iškovojo D. Babenskas ir J. Čiačytė, duetui sėkmę atnešė reklaminės kampanijos, perteiktos loterijos bilietu, idėja.
„Kaip kilo idėja? Kūrybinėse kančiose ir sapnų vizijose, – juokėsi D. Babenskas, – žvelgėme į auditoriją, jų kasdieną ir pastebėjome, kad juos be galo sunku sudominti, o kartu, kalbant tokiomis temomis, reiktų nesunervinti ir neišgąsdinti. Kilo klausimas, kaip prie jų prieiti? Drąsiai, bet jautriai. Mūsų kūrybinė įžvalga, padiktavusi idėją, buvo tokia – greičiausiai vienintelis būdas paskatinti pirminę auditoriją (45 +) apmąstyti savo nuostatas – per žaidimą. Nėra nieko lengvesnio ir smagesnio nei nemokama loterija. Kas atsisakytų nemokamos loterijos“, – retoriškai klausė vienas iš „Jaunųjų liūtų“ nugalėtojų.
Džiugas dalijosi įžvalgomis, kad net loterijos principas – trinti bilietą susisieja su užsibrėžtu tikslu – ištrinti/nutrinti nepagrįstą baimę bei stereotipus, jog žmonės, turintys psichosocialinę negalią, yra pavojingesni ir daro daugiau nusikaltimų nei kiti. „Taigi, tai – socialinė kampanija, užsimaskavusi po loterijos žaidimu „trink ir sužinok“. Dėmesį atkreipianti, interaktyvi ir linksma turinio forma, leidžianti nemoralizuojant, lengvai ir jautriai perteikti faktus ir šviesias mintis apie žmones, turinčius pischosocialinę negalią“, – komentavo vienas iš idėjos autorių.
Plačiau skaitykite: Kaip „loterijos bilietas“ atnešė sėkmę Justinai ir Džiugui – birželį atstovaus Lietuvai „Kanų liūtuose“ | 15min.lt